‘Wat ze voor me doen? Je kan beter vragen: wat niet?’
“Of het nu vakantie is of in de avonduren, wanneer ik met een vraag zit, kan ik Ovendo altijd bellen. Het is niet zo dat de teller gaat lopen zodra je de telefoon pakt. Ik heb gewoon een all-in pakket afgenomen, en of ik nu één keer of tien keer bel, ik krijg direct antwoord. En anders zoeken ze het voor me uit en komen ze erop terug. Ovendo verzorgt alle belastingaangiften, de jaarrekeningen en -verslagen en de verloning vanuit de BV. Alles wat met een blauwe envelop binnenkomt, daar hoef ik me niet meer druk over te maken. Nu de factuurverwerking is gedigitaliseerd, is alles er nog eenvoudiger op geworden. Ik ben wat dat betreft nogal ouderwets, dus ik hing nogal aan papier, maar nu ik zie hoeveel uitzoekwerk het me scheelt, ben ik overtuigd. Ovendo is voor mij een sparringpartner, met wie ik goed kan klankborden. We zijn nu bijvoorbeeld bezig met een uitbreiding van de maatschap, en ook dan vraag ik om hun advies. Dat is voor hen niet iets extra’s, maar een vanzelfsprekend onderdeel van hun dienstverlening. Soms begrijp ik niet hoe ze die bereikbaarheid kunnen combineren met een privéleven, maar ik waardeer het enorm.”