Quint Oliemans

“Het klantcontact, dat maakt voor mij het verschil.”

“Al meer dan drie jaar werkte ik als assistent-accountant bij mijn vorige werkgever, toen ik werd uitgenodigd om bij Ovendo te komen praten. Daar stond ik best voor open, want ik vind het belangrijk om mijzelf te blijven vernieuwen. Tijdens het gesprek was ik aangenaam verrast dat medewerkers van Ovendo zoveel contact hebben met hun klanten. In mijn vorige baan verzorgde ik ook de administratie, de jaarrekening en de diverse aangiften, maar die stukken besprak ik nooit zelf met de klant. Dan wordt het op een gegeven moment toch hetzelfde trucje. Hier kan dat wel, en de eerste gesprekken staan nu zelfs al gepland. Ik hoop dat ik daardoor echt kan uitgroeien tot een goede adviseur, want ik vind het leuk om kennis te delen. Vroeger heb ik zelfs even gedacht om docent te worden, maar deze rol past mij toch beter. Mijn gevoel voor cijfers komt van pas, ik krijg ruimte om te groeien en daar worden onze klanten dan ook weer beter van. Ik zeg: vol gas!”